donderdag 20 augustus 2009

! UITKIJK:


! UITKIJK: De islamitische invasieMijn vorige column over de islam en de Profeet Mohammed heeft nogal wat stof doen opwaaien. Meer dan anderhalfduizend reacties. In mijn mailbox vele reacties, helaas ook van islamitische medeburgers die er vaak minder prettige ideeën op na houden als het gaat over mijn, in hun ogen nog maar kortdurende aanwezigheid, op deze aardbol. Nou heb ik me daar, als het gaat om het uitdragen van mijn politieke boodschap, nooit een biet van aangetrokken. Vandaag het vervolg: de islamitische invasie.
Lees verder...

1 opmerking:

  1. eey,
    ik weet niet waarom je zo iets allemaal schrijft, maar ik hoop dat je de koran een keer goed gaat lezen en een dag achter de waarheid komt, alles wat je over de islam zegt klopt niet. Er zijn moslims die slechte dingen doen en zeggen dat dat moet van de islam, maar dat heeft niks en dan ook niks met de islam te maken. Dat zijn gewoon hun eigen domme iedeeen.
    Je neemt als voorbeeld steeds een paar arabieren of die terroristen die slechte dingen doen, maar je ziet niet bijvoorbeeld dat de meeste moslims in Indonesie wonen en die nooit kwaad doen of zelfs nederlanders die islamitisch zijn geworden die wel weten wat de echte islam is, maar ik hoop dat je ooit achter de waarheid komt en de koran goed gaat lezen. De islam heeft niets met geweld te maken, je citeert een zin uit de koran en die laat je aan de mensen lezen zodat ze een verkeerd beeld krijgen, maar je laat niet zien wat er verder staat geschreven, maar dat is geen probleem ik hoop dat iedereen zelf gaat lezen en het eindelijk zullen bgrijpen, de islam dwingt niemand zelfs een dier niet, iedereen heef eigen hersenen gekregen en die moet je gebruiken om uit te zoeken wat goed is en wat slecht is. ik doe jullie allemaal de groetjes, en succes met alles en ik hoop dat je een keer gaat lezen.

    BeantwoordenVerwijderen